Erről a blogról új sablonokat szerezhetsz a blogodhoz. Van ingyenes, középkategóriás és valódi luxus sablon is.

Desk mess

2008. 10. 21.

Szintén népszerűségi listavezető a Desk mess a WordPress sablonok között, remélem lesznek a blog.hu-sok között is rajongói. Szerintem leginkább egy én-bloghoz illik. De mit keres a kávéscsészében a citrom (narancs?)? Talán macskajaj-kúra?

Tulajdonságai: egy oldalsáv, beépített keresődoboz, almenük.

Töltsd le!

A bejegyzés trackback címe:

https://bloghusablonok.blog.hu/api/trackback/id/tr72722669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.15. 10:00:14

Nagyon tetszik!!!!!!!!!!! De hogy tudok az about fül alá írni??? Netán egyéb füleket hogy tudok berakni?????? Amúgy ide raktam fel: gabella.blog.hu/

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.15. 10:08:32

Bocsi, rájöttem! Kösz még egyszer!!!!!!!!

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.27. 09:16:15

Segítség! Nincs a bejegyzéseknél "tovább" gomb!!!!

serab · http://nepkertkft.hu 2008.11.27. 12:09:43

Ha nem elég, hogy a cím kattintható, akkor tedd bele a sablonba a
< b l h : p o s t _ m o r e c l a s s = " m o r e " t e x t = " t o v á b b & n b s p ; & # 1 8 7 ;" / >
szöveget.
Szóközök nélkül (azok azért kellenek, mert különben kiszűri a motor a kommentből).

iwanttobeanangel 2008.12.16. 18:23:56

nagyon tetszik, csak nem értek hozzá, hogy lehet az ilyet megcsinálni... :D ha valaki segítene, megköszönném ;)

PinkPrincess 2009.05.16. 18:08:41

hello:D nekem ugyanaz a bajom mint gabellának:D csak én nem jöttem rá:D pls valaki segítsen:D írjanak a blogomba a segítők:D előre is köszy

dinnyelabda 2010.06.07. 16:24:48

Ohh, felfedeztem magamnak ezt a sablont, így most váltottam. Nagyon tetszik :) Az egyetlen gondom az, hogy nincs link komment írására, csak akkor, ha külön rákattintok a bejegyzésre. Azt szereteném megkérdezni, hogy a bejegyzés címe mellett látható speech bubble ikont nem lehet-e esetleg úgy átalakítani, hogy az link legyen és behozza a komment írás oldalát? (huhh, kicsit bonyolultan fogalmaztam, de azért remélem érthető...) :)

dinnyelabda 2010.06.07. 16:31:22

Tárgytalan, megoldottam: a html kód commentet érintő részébe beírtam egy 0-át, így már 0 komment esetén is rá lehet kattintani az ikonra (vagyis a 0-ra egész pontosan)

dinnyelabda 2010.06.20. 23:37:38

Ismét én,bocsi az újabb kérdésért, gondolom már untok...:)
A kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám eltüntetni a blogom címét, és helyette egy képet berakni, amire ha rákattintok, kihozza a főoldalt? (mondjuk a logo nevű fájlra kattintva) Nézegettem a blog.hu segítséget, de az csak a szimpla sablonokra jó, itt meg van egy csomó szarság a header résznél, és nem nagyon merek belenyúlni...tudna nekem valaki segíteni?

MLNB1 2012.02.12. 19:29:55

A Kommenteket hogy kel lmegoldani hogy jó legyen ? please segítsetek :)

flessmotival 2012.03.04. 14:35:11

Sziasztok! Ha letöltöttem, utána melyik file-t nyissam meg? mert van ott 4 db. Szó szerint: _MACOSX , des-kmess , _MACOSX , desk-mess.

Ezek belűl is van mappák, de azokat inkább nem sorolom , mert lusta vagyok most írni :D. :) Lécci segítsetek!!!

Kösz: Vivi

Lájkold

Utolsó kommentek

  • MP33PORTAL: AZTA. A régi szép sablon buhera idők :) (2020.02.06. 16:20) Hogyan használhatod?
  • Atesz73: @Tutifix: szia..ezek már annyira régi dolgok,hogy már élettelenek.De neked tetszik a blogod.Szép,e... (2017.01.08. 17:35) Imprezz
  • Tutifix: szia a letolto linkel mi van (2016.11.16. 08:59) Imprezz
  • Fotelrocker2: @Mityu "aljanép" MG: Megoldódott, a fölöttem levő hozzászólásban volt a megoldás. Köszönöm! :) (2014.01.08. 09:56) Hogyan használhatod?
  • Fotelrocker2: Nekem valamiért nem működik. :( Centire úgy csináltam mindent, ahogy a leírásban van, de csak va... (2014.01.08. 09:51) Hogyan használhatod?
  • Utolsó 20

Játék

Nincs megjeleníthető elem

Blog.hu Sablonok

Ezen a blogon tesszük közzé rendszeresen ingyenes és prémium sablonjainkat, amiket Blog.hu, Blogtér és Drupal alá is elkészítünk. A Népkert Kft. honlapkészítéssel, webdesignnal és online kommunikációval foglalkozik.

Címkék

apple (1) áttetsző (2) barna (4) egyszerű (3) egyszínű (2) egy hasáb (18) énblog (1) fehér (19) fekete (10) feminin (4) fresh (1) grunge (2) három hasáb (4) hellókarácsony (1) hogyan (1) ingyen (11) kék (13) két hasáb (15) letisztult (4) meta (1) narancs (2) pink (1) prémium (1) sablon (17) sokszínű (4) sötét (2) színes (4) szürke (11) tech (2) világos (5) vörös (2) zöld (6) Címkefelhő

Hogy néz ki?

A legfrissebb prémium sablon ezentúl mindig tesztelhető az Ingyen Mac Blog helyett a Bloghusablonok Bevetésen Blogon.
süti beállítások módosítása